Casa Moise (casamoise.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Curier rapid, Livrare in 1-2 zile (pentru produsele livrate din stoc propriu), 17,00 RON 
  • Livrare in EasyBox, Livrare in 1-2 zile (pentru produsele livrate din stoc propriu), 17,00 RON

Restul U.E.

  • DPD International, Livrare in 6-10 zile (pentru produsele livrate din stoc propriu), 140,00 RON (pentru 1 colet cu greutatea maxima de 30 kg)

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat partenere, oriunde in Romania.
Firma de curierat livreaza produsele de mobilier doar pana in fata imobilului. 
In momentul in care primiti coletul, va rugam sa inspectati vizual ambalajul produselor, iar daca acesta prezinta urme de deteriorare refuzati-l pe motiv de deteriorare ambalaj. De asemenea, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email, imediat dupa ce ati refuzat expeditia respectiva.
In conditiile in care va decideti totusi sa pastrati produsul chiar daca ambalajul este deteriorat, puteti cere curierului intocmirea unui proces verbal in care sa specifice aceste deteriorari. Ulterior, daca ati ridicat un colet care prezenta deteriorari ale ambalajului si la deschiderea acestuia constatati ca si produsul este deteriorat, fara acel proces verbal nu mai puteti inlocui sau fi despagubiti pentru acel produs.
Expedierea unei comenzi are loc dupa ce ati primit e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Termenul de livrare a comenzilor este in mod normal de maxim 72 de ore de la expedierea comenzii. Totusi ne rezervam dreptul sa livram produsele in maxim 7 zile lucratoare de la plasarea comenzii.
De asemenea in perioada sarbatorilor pot exista intarzieri in livrarea comenzilor datorate de volumul mare de comenzi receptionate sau aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale, caracteristica sarbatorilor . In aceste perioade vom afisa pe site mesaje cu privire la intarzierea livrarilor.
Ne rezervam dreptul sa intarziem sau sa anulam comenzi si livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi.

 
Refuzarea unei comenzi

La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului.
Vom putea refuza o comanda daca:
- nu avem pe stoc produsul comandat
- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc...)
- ati produs daune site-ului casamoise.ro prin repetate schimburi de produse fara motive intemeiate
- limbaj licentios sau amenintari
- pretentii nejustificate si exagerate asupra anumitor tipuri de produse care in prealabil au toate specificatiile afisate in pagina de produs.
 
Conditii de returnare

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014.


PAȘII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:


! Puteti returna produsele textile indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii.

1. Completează formularul de retur asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus (daca ati plasat comanda fiind logat/a in contul de client, accesand contul Dvs, din sectiunea Istoric comenzi puteti genera direct cererea de retur)

2. După aprobarea cererii de retur vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. 

3. In cazul unui schimb, produsul va ajunge mai intai la noi in depozit pentru a putea fi verificat si apoi se trimite produsul cu care se efectueaza schimbul.

4. Rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in formularul de retur in maxim 14 zile calendaristice.

Returnarea produselor din categoria mobilier si a saltelelor de pat:

  • Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
  • Când returnați produsul, trebuie să fie în ambalajul original (pentru a verifica produsul, puteți tăia ușor banda ce acoperă și ține închis pachetul);
  • Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat;
  • Produsul trebuie să nu fi fost deteriorat de către client;
  • În cazurile în care motivul pentru care doriți să returnați produsul ține de eventuale defecte de fabricație, noi ne asumăm responsabilitatea de a-l înlocui cu unul de calitate înaltă sau de a vă returna toți banii;
  • Produsul trebuie să fie exact ca in momentul primirii (să aibă etichete, pachetul ce îl protejează nu trebuie să fie deteriorat) (acest lucru nu se aplică dacă produsul este returnat din pricina defectelor de fabricație);
  • Produsul returnat trebuie să aibă toate componentele și ambalajele, la fel ca la primire;
  • Expediati produsele la adresa Casa Moise, Str Sf. Calinic, Nr 13, Pantelimon, Cod postal 077145 Ilfov, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 30 zile de la data receptionarii coletului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile.

  • Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

  • In cazul produselor fabricate la comanda (ex: canapele, paturi, fotolii, coltare tapitate sau mobilier de la producatorul Eltap Polonia), se opreste o taxa de 15% din valoarea sumei de returnat.

Important!

  • "Clienți" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
  • În cazul în care din greșeală ați primit alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, acesta se schimbă iar noi vom suporta costurile de transport.
  • In cazul produselor textile, dacă dumneavoastră alegeți să faceți un retur sau un schimb de produse, se va percepe si se va opri din suma rambursabila taxele aferente serviciului de curierat in valoare 17 lei in caz de retur sau 34 lei in cazul unui schimb de produse, reprezentand taxele de livrare tur-retur (17 lei + 17 lei).


Motive pentru care casamoise.ro refuza returul produselor:

- deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);

- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;

- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.

Produsele spalate nu se pot returna din motive de igiena.
Contravaloarea comenzii urmeaza a fi restituita in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului si desigur, daca produsele aferente comenzii au fost acceptate ca retur.
Suma inapoiata este suma pe care ati platit-o cand ati primit coletul (inclusiv taxa de transport pe care ati platit-o cand ati primit coletul), taxa de retur fiind suportata de catre dumneavoastra.
Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

"Clienti" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
In cazul in care din greseala ati primit alt produs decat cel comandat de dumneavoastra, acesta se schimba iar noi vom suporta costurile de transport.